Gebruikerslogin

Inloggen



Registreer
Wachtwoord vergeten?

Oriëntatie en begeleiding6. De vorm van LOB in het curriculum

-Overzicht van de ingevulde vragen:
Sectie 1 Sectie 2 Sectie 3 Sectie 4 Sectie 5 Sectie 6 Sectie 7 Sectie 8 Sectie 9 Sectie 10 Sectie 11 Sectie 12 Totaal
-1.0 -1.0 -1.0 -1.0 -1.0 -1.0 -1.0 -1.0 -1.0 -1.0 -1.0 -1.0 Incompleet!

1 23456789101112

LOB komt in het curriculum aan de orde in activiteiten (speciaal geprogrammeerd of geïntegreerd in het curriculum) en in momenten voor persoonlijke begeleiding (ingeroosterd en op verzoek).

Reflectie vragen

LOB in ons schoolcurriculum:

Totaalscore voor deze component: 0

U bent niet ingelogd. De door u ingevulde scan wordt alleen gedurende uw bezoek bewaard.
Wilt u uw scan definitief bewaren dan kunt u inloggen
Wanneer u nog geen acount heeft kunt zich registeren


Externe partijen Ouders en verzorgers Professionalisering Rollen en taken in de school Determinatie en advisering Krachtige (loopbaangerichte) leeromgeving De vorm van LOB in het curriculum Inhoud van LOB Een LOB-werkplan Beleid Draagvlak en leiderschap Visie op en doel(en) van LOB – rationale