Gebruikerslogin

Inloggen



Registreer
Wachtwoord vergeten?

Belangrijk bericht

De LOB-scan is in zijn geheel verhuisd naar een nieuwe webserver. De nieuwe site is uitgebreid getest en heeft nog enkele mankementen. De belangrijkste is dat er op het moment geen mail wordt verstuurd vanuit het systeem naar de gebruikers. Dus wanneer u uw deelnemers een bericht wilt sturen, of wanneer u nieuwe deelnemers uitnodigt, krijgen zij geen bericht!

Wij proberen dit zo spoedig mogelijk op te lossen.

Mocht u verder nog problemen tegenkomen met  bestaande accounts, scangroepen, scans of sessies, dan kunt u direct contact opnemen met het technisch beheer: Overboord webprojecten: 06-51762848 of info[at]overboord.nl

Kijk voor een volledig overzicht bij Mijn Resultaten

 

Begrijpt u nog niet precies wat u moet doen kijk dan bij
Instructie scan
Help
Waarom inloggen?

Deel deze pagina:

Visie en beleid1. Visie op en doel(en) van loopbaanoriëntatie en - begeleiding (LOB)

-Overzicht van de ingevulde vragen:
Sectie 1 Sectie 2 Sectie 3 Sectie 4 Sectie 5 Sectie 6 Sectie 7 Sectie 8 Sectie 9 Sectie 10 Sectie 11 Sectie 12 Totaal
-1.0 -1.0 -1.0 -1.0 -1.0 -1.0 -1.0 -1.0 -1.0 -1.0 -1.0 -1.0 Incompleet!

1 23456789101112

LOB kan een belangrijk bijdrage leveren aan doorstroom en talentontwikkeling. Daarvoor is verbinding nodig tussen onderwijs en organisatie van de school en de visie op en doelen van LOB.

Reflectie vragen

In onze school is een visie op LOB geformuleerd:


Als LOB doelen zijn in ons schoolplan opgenomen:

Totaalscore voor deze component: 0

U bent niet ingelogd. De door u ingevulde scan wordt alleen gedurende uw bezoek bewaard.
Wilt u uw scan definitief bewaren dan kunt u inloggen
Wanneer u nog geen acount heeft kunt zich registeren


Externe partijen Ouders en verzorgers Professionalisering Rollen en taken in de school Determinatie en advisering Krachtige (loopbaangerichte) leeromgeving De vorm van LOB in het curriculum Inhoud van LOB Een LOB-werkplan Beleid Draagvlak en leiderschap Visie op en doel(en) van LOB – rationale